27 Ocak 2011 Perşembe

Platonik Sex

Merhaba kokoşlar Canan
Beni gören sen yenisin galiba diyecek ama onun yaşı kadar yazıyordum ve koca koca heriflerle yatıyordum.
Şimdi benim bi tanee hetoşum var.
kendini heterodan satıyo bence.
Yüzüme sürekli gülen biri her türlü gayoş şakaları yapabilen biri.
Şimdi ben bunla içki içtim yanındada heteşun hoşlandıgı kız vardı.
Ben bunlara gayoş oldugumu söyledim.
Kesinlikle tepki vermedi hatta daha da samimi olduk diyebilirim sonra aradan long long zaman geçti ben buna öylemisin böylemisin diye sordum.Değilim olsam sana söylerdim dedi.ayol zamanında futbol oynamış allah aşkına hangi futbolcu biseksüel değildir ki. ıhım ıhım bu bildiğiniz karizma bi herif tam manasıyla bi erkek diyebilirim ama feminenliğide tutmuyo değil hafif.
Şimdi ben bunla o kızın arasını bozmaya çalışıyorum sürekli kavga ettiriyorum falan fişman.Bana içki sözü var ayol sarhoş edeyimde bişeyler olsun desem sarhoş etmeye para yetmez iç iç bi bok olduguda yok.onu içirirken ben sarhoş oluyorum patır patır dökülüyorum.
aşık oldum sanırım bi kere yatsan geçer hevesin diyorlar.
Sanki onu biliyorlar.
Neyse ben yinede bi tadına bakmak istiyorum geç olsun güç olmasın ben size onunla ilgili detayları anlatıcam.
Sık sık yazmaya çalışıcam aphro ve diony yi sallayın asıl heyecan bende shekerlerim.
Bi gün bu fabrikada adalet yerini bulacak Canan admin olacak.
Her gün yazıcam bak söz.
Takip edin yorum yazın dertleşelim anacım öyle okuyup okuyup kaçıyosunuz ayıp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder