6 Haziran 2010 Pazar

HELLO PAZAR

Geldim ben Diony.
Şimdii neler yaptım anlatıyorum. Öncelikle bitane çocuğu ayarladım kendime. Neyse iyiyiz bunla. İki gün sonra bunun eski sevgilisi buldu beni asılmaya başladı! Kıyamadım ona da yüz verdim ikisini idare ettim. İkisiyle de konuştum ikisiyle de seviştim. Ama yakalandım neyse ki uydurdum bişeyler falan. Aphro'yla tanıştırdım bitanesini. Tepkisi bu oldu. "Dio hetero mu oldun? Bu resmen kız!" Dövdü beni birazcık.

Şuan çok sıkılıyorum bunları yazmak işkence gibi geliyo. Ay keşke ses kaydı yazıp yollasak valla klavyem işlemiyor gibi sanki tuşların içinde döl kurumuş basıyorum basıyorum zor çıkıyor harfler.
Neyse biz kalktık Aphro'yla Güzel İbneler Diyarı'na gittik. Anlatmış işte bişeyler. Travestiler çok tatlı ne kadar eğlendik anlatamam. Anlatırım ama üşeniyorum. Uff pazar sendromundayım çok fenayım ter bastı andropozluğum resmen. Nefret ediyorum pazarlardan eminim siz de sevmiyorsunuzdur.
ALLAH PAZAR'LARIN BELASINI VERSİN.
PAZAR PAZAR Bİ GAY AZAR.
AZAR AZAR KADER BİZE NE YAZAR? FARUK K bilirsiniz.
Ben uyuyorum ya çok fenayım bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder