6 Haziran 2010 Pazar

NOLUYO BE?

Alo 'alo ne be'
MARABAAA ben Aphro.
Özlediniz mi beni bayadır kendı halimde kafayı yemiş Matmazeller gibi dolaşıyorum.
Nedeni ? Allah'ın eski sevgilimsi. Ayrıldık :) çok dokunmadı ama kafayı yedim. Ama hayatın bir 'kıl' dan ibaret olmadığını anladım. Hayat şimdi daha güzel her gece orda burda sabahlıyorum. Gecenlerde bir barda takılıyoruz Dio ile. Şimdi şöyle bir durum vaar. Madonna ve kardeşi birlikte bi araba bakireliklerine veda etmişlerdi. Anlayın bakalım gerisinii :) Evet sonunda elveda rahibelik hoşgeldin sex !
Tamam gözünüzden düşmek istemem ama unutmayın kızlar herşey 250 gram bir et parcasındaan dahaaa değerli değildir.Önemli olan maddeviyatı değil mi yaaa hem 250 gram kıyma bıle daha pahalı daha degerlı hahahahaahahahahahahaa
Gerçekten ablayı dinleyin kimseye AŞIK OLMAK VERMEK YOK !
HERKESLE YATACANIZ  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bak Dio'ya her lafımı dinler gecen gelmiş gerizekalı bir tane erkek görünümlü resmen ruh hali D&G den fırlamış karının tekiyle fingirdeşiyo. Dedim noğğğluyooo beeeeeeeee salak herkese verilir mi göster ama verme ! Yalayın ama yutmayın canlar :)
Gecen güzel ibneler diyarı (YEŞİL BEYAZ BURSA) 'ya gittik.Hani FACEBOOK denilen garip bir cihazda ünlü olan Travestiler var ya (Bursa çocuğuyum heryerde çalışır.. vs) işte onlarla caddede yüksek platformlu topuğu CAM olan resmen rsssssssspu ayakkabısıyla butun ARAP ŞÜKRÜ denilen iğrenc yeri dolaştık.Süper eglenceliydi gezdiklerimiz o kızdan donme erkek sesli memeli kız tipli işte 'google' la yazdıgınızda suratlarda beş milyon makyaj kafayı yemiş bir yüz ifadesi (NE OLUYOO BEE) tipli Kardeşleeerr :)
Seviyoruz sizi TRVY CANAN HANDE VE MANOLYA. Facebooktaki hatunlar kadar bursalı ve karizmatik değiller ama ay amaan TRAVESTİ GAY HETERO KARDEŞTİR HOMOFOBİKLER KALLEŞTİR ALLAH BELANIZI VERSİN.
Çarşı HOMOFOBİYE KARŞI
ARTIK ERKEKLERDEN BİKTIM ACIKLIYORUM KİMSE BANA ZEVK VERMİYOR ben benceeeeeeee LEZOYMUSUM .
neyse kızlar içkili kafayla bu kadar oluyoor. benden bu kadar. sıra diony'de. belki bu sefer de coğrafya öğretmeniyle nanay gülüm olmuştur. ay mal bu tam yaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder