25 Haziran 2010 Cuma

Perşembe'yi Cuma'ya Bağlayan Gece

Ben Diony.
Uzun zamandır yazmamıştım ama böyle hüsraniye bir yazıyla dönmek istemezdim.

Bilirsiniz. Herkesin sürekli sex yaptığı insanlar vardır. İşte benim de bir kaç tane var. Aralarında numaralandırıyorum onları yeteneklerine göre :)

Neyse bir tanesinden mesaj geldi ve evine gittim. Oturduk sohbet muhabbet kısa sürdü tabi ki. Başladık sevişmeye. Tam doruktayken bir anda telefonum çaldı. Arayan favorimdi, yanına çağırıyordu. İçimden ne haykırışlar ne patlamalar yaşadım bilemezsiniz. Gelemeyeceğimi söyleyerek kibarca redettim. Ağlayarak öbürüyle sevişmeye devam etmek zorundaydım. Ama ne oldu?
Penisim adeta felç olmuştu.
Sevişmeye devam ederken kimleri gözümün önüne getirdim neler hayal ettim yok!
Anacım tat kaçtı mı kaçıyor.

O gece beni arkadan aktiflik pakladı anca. Anladınız siz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder