10 Eylül 2010 Cuma

Aphro'nun Oltası

It's Aphro.

Tatil anılarımızı anlatacağımızı söylemiştim. Biriktiği için biraz uzun olacak sorry. Önce ben başlıyorum.

Hepinize öneririm en yakın arkadaşınızla (Hele bir de o gayse) tatile çıkmanızı. O kadar eğlendik ki anlatamam. Gün boyu anormal şeyler yaşayıp en son gece odamıza çekilince (Eğer o gece dolu değilsek ahhahaha) sabaha kadar bunları konuşmak harika birşey.
İlk gittiğimiz gün sıkılacağımızı sanmaya başlamıştık. Çünkü havuza gir çık. Odaya gir çık. Bara git gel. Hiç mi balık yok? Oltalar hep boş mu kalacak diye söylenip duruyorduk ki ilk gece öyle oldu. İkimiz de bir panik bir hayal kırıklığı içinde sabahladık. Ertesi gün biraz da hırçınlaşmış -doğal olarak seksileşmiş- bir biçimde uyandım. Dionyle öğleden sonraya doğru havuza gittik. Tanrım o da ne! Karşımda birsürü insan var bir de başka bir şey! Harika bir vücut. Kısa sarı saçlar. Havuzdan çıkınca dimdik olmuş memeler. Şaşkınlığımı güneş gözlüğünün altına sakladım ama göğüs uçlarımı bikinin altına saklayamıyordum. O da bana baktı demek isterdim ama görmedi. Sonra düşündüm yanımda Diony gibi gayet yakışıklı bir "erkek" varken kim gözünü dikmeye cesaret eder!
Diony'e durumu anlattım ve "En azından deneyelim. Yarım saat de olsa barda otur. Eğer oltayı balığa denk getiremezsem geri gelirsin." dedim. Boşuna gay arkadaş edinin demiyorum. Hemen anlayışla karşılayıp şezlongumuza birazcık uzaktaki bara gitti. Ben de işe koyuldum tabi ki.



Saçlarımı açtım, gözlüğümü çıkardım ve yavaş adımlarla havuza girdim.
Onun olduğu taraflara doğru yüzmeye başladım. Meğer oltaya balık denk getirmeye çalışan tek kişi ben değilmişim! Benden önce davranıp müthiş tok sesiyle "Merabaa" dedi.
Şok yaşamaya fırsatım yoktu tanışmaya çabalıyormuş gibi görünmeden kısa bir meraba dedim ben de.
Erkek arkadaşınla mı geldin tatile?
Oğğv hayır sadece arkadaşım. Hatta kız arkadaşım bile sayılır :)
Hııığ tamam, şimdi anladım :) Madem öyle, akşam yemeğinden sonra görüşebilir miyiz?

Hakikaten filmlerdeki gibiymiş. Otellerde balık avlamak hiç de zor değilmiş. Ne bu! Adımı sormadan görüşelim mi dedi. Tabi ki sarışını reddetmedim. Adlarımızı öğrenip, nerde buluşacağımızı da konuştuktan sonra,
Tamam o zaman akşam görüşürüz şimdi Diony'nin yanına gitmeliyim. dedim.

Bara gittiğimde Diony yoktu. Geciktiğim için darıldğını sanmıştım ama arkamda belirdi birden. Sigara içmek için dolanmış birazcık. Bara oturduk ve olanları anlattım. O da "Aphro'nun oltası boş durmaz!" dedi. Bu atasözünü sevdim Ahahahahaha. Ama kısa bir süre sonra düşündüm. "Ya Diony'nin oltası ne olacak?"
Onu akşam yemeğinden sonra tek başına bırakmak benim için çok zorlayıcı olacaktı. İlk defa Diony'nin oltası boştu ve onu tanıyorum. Gerçekten kıskanç biri Diony. Boşuna i'm a bitch diye gezmiyor!



Neyse. Akşam olmuştu.
Yemeğimi Diony'le yedim ve erken dönmek için söz verdim. Otelin içindeki yerlerden birinde buluşacaktık. Bar desen bar değil, disko desen değil ortası saçma bir yer. Ama güzeldi. Ben de güzeldim. Abartılı  da durmamak için yüksek bel etek giydim çıktım. Saçlarımı da açtım. Ah tabi siz bilmiyorsunuz. Aphro'nun saçları diye kitap yazılmalıdır. O derece.

Oturduk konuştuk. Sarışın da çok harika giyinmişti. O dolgun üst baldırları dar pantolonunu patlatacak gibi duruyordu. 20 yaşındaydı. Otele ailesiyle gelmişti ama ailesi bir haftalığına tekrar istanbula dönmüştü o yüzden bir haftalığına odası da boştu! Bu kadar güzel şey nasıl yanyana denk gelir tanrım!

Çok dans etmedik. Zaten çok da oturmadık. Aklım sürekli Diony'de olduğundan mesaj atıp ne yaptığını sordum. Cevap gelmedi. Tekrar darılmış olabileceğini düşünüyordum ki, sarışın "Burası çok sıkıcı bence. Odana gidelim mi?" dedi.
"Iııığ. Burası bence de sıkıcı ama senin odan boşken neden benimkine gidelim ki? Diony var." dedim.

Seninkine gidelim bence daha çok eğleniriz. Hem Diony'i tanımak istiyorum.

Düşündüm. Acaba sex yapmak istemiyor sadece oturup muhabbet etmek falan mıydı amacı? Ama "tamam olur" dedim. Yarım saat önceki mesajıma cevap vermeyen Diony "Sarışınla odaya geliyoruz ordasın dimi? Seninle tanışmak istiyor" mesajıma cevap verdi.
"Tatlım biraz önceki mesajını görmemişim. Bir sorun yok umarım ama gelin odadayım."

Uzun holler
Lobiler
Çiftler
Do not disturb yazıları atlatıldı ve odamıza geldik.


DIONY KAPIYI AÇTI


Diony'nin kapıyı açışında kaldık. Gerisini o anlatsın canlarım. Sizi seviyorum. Hikayenin devamında biraz şaşıracaksınız sanırım. Ama olsun düşününce şaşırmak ne kadar güzel birşey değil mi?

Xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder