4 Eylül 2010 Cumartesi

Rosalinda!

Ben Diony.
Hatırlayın Nisan ayında "Diony'den Notlar" diye bir yazı yazmıştım.
(Şööyle buyrunuuz: http://fabrikada.blogspot.com/2010/04/dionyden-notlar.html)

Orda size bir arkadaşımdan bahsetmiştim:

*Başka bir arkadaşım gay olmasına rağmen iddia uğruna bir kızla görüşmeye başladı. Bunu birçok gay yapar, etraftakilerin tepkisini çekmemek için. Ama bu arkadaşım ikinci gün sıkılıp kıza, "Sevgilin bir gay biliyor musun?" dedi. İddiayı kazanmıştı kazanmasına ama ben kızın halini çok merak ediyorum.



*Aynı arkadaşım bir program çıkışı abi dediği bir arkadaşıyla beraber kalacaktı. Çocuk art niyetli çıkmış! Sarılmış, öpmeye kalkmış. Ama bizimki bunu gururuna yediremeyip hırçın Rosalinda gibi montunu alıp çıkmış evden ve yol boyu arkasına bakmadan yürümüş. Abi dediği ise, peşinden gelip sürekli özür dilemiş.

Şimdi o arkadaşım mektup yollamış bize!
Adı Rosalinda olsun madem.
En yakın kız arkadaşı Raino.
Çıkma teklifi ettiği o kız da Elifnaz.
Bakınız neler anlatıyor...





Ah güzel Elifnaz, tatlı Elifnaz!
Bir iddia uğruna başı yanmış Elifnaz!

Raino'yla benzinde otururken 2 güzel kızcağız yan masamıza oturdu. İşte herşey de o zaman başladı. Ben Raino'ya bakıp ne güzel kız dimi? dedim.Özellikle esmer olanı.


Raino da; hadi ben ordan sen ne anlarsın kızdan? Çok ilgin var sanki kızlarla! dedi.
Ben de ona inat kızı süzmeye başladım. kız da boş çıkmadı anacım ben ne yapayım? Yollu bu yoollu dedik! giriştim kıza.

Her neyse yok güzeldi, yok çirkindi derken kızlar kalktı gitti. Biz yine kaldık Raino'yla.

Raino; Neydi o öyle? dedi.
Ben: Ne neydi? gülelim eğlenelim.
Raino: Hadi be ordan! bana gıcıklık olsun diye kızı tuvalette sikecektin resmen.
Ben: E nevar? Bi kıza bakmışımm. Ayrıca sadece erkeklerle sevişmek zorunda değilim dimi?
Raino: Uf! Sus Rosalinda ya! :D gülüşmeler fln derken iş, oğlum o kız yolluydu o yüzden sana baktı sen benim gösterdiğim bi kızı kafalasana kolaysa dedi. Ee burcum oğlak yükselenim akrep! Ben boş durumuyum?!

-Durmadım tabiki hemen benzinden kalkıp eve gitmeye karar verdik. eve gittik Raino facebook daki arkadaşlarımdan en namuslusunu en güzelini aramaya başladı. Ama nafile bu dünyada çirikinsen namuslu olamazsın.. E güzelsen namus güzellerde bulunan bişeymiydi ki?

Neyse, Elifnazcığıım en altta masum masum duruyodu, Raino bi tıkla girdi profile baktı bunda iş var tmm Rosa! Budur! Bu kızı tavlayacaksın! dedi.

Eee başa gelen çekilir. Hemen kızın 78 fotoğrafımın 66 sini beğenerek başladım işe. Geriye kalanlar zaten arda Turanın resmiydi çirkin adamlar bana sexi gelir normalde ama Arda bana hiç çekici gelmediği için fotolara bile bakamadım.
Sonra kıza yağlar, iltifatlar, çok güzelsin bi gay bi kızı nasıl etkiler ki? Aslında gayleri normal kızlar çok cazip buluyor. Çünkü ortak özelliklerimiz çok fazla her neyse..

Bu kıza geceden sabaha çıkma teklifinde bulundum. O da daha çok erken olmaz fln fişman sonra kendisi bana çıkma teklifini mesaj olarak attı. Ben de kabuul ettim?! :D

Tam tamına 1 gün çıktık. Ama teklifi kabul ettikten sonra içim daralıyo eve sığamıyorum neden mi? Raino'dan alacağım mango hırkanın hiç bir alaksı yok! Benim bi kız arkadaşım var! Benim!?



WTF?!




Neyse Elifnazın bana çıkma teklifi ettiği satte kıza aynen şöyle bi mesaj attım;


"Sevgilin bi gay biliyosun dimi?"

Elifnaz'dan gelen mesaj;

"Evet."


Evet mi? Oha! Bile bile lades yapmış kız!
Demek ki neymiş? Oyuna getirdim derken, pat! Sen oyunun kurbansın!

Bi hikayem daha var daha sonra sizlerle olacağım.
Özleyin beni!



Ah Rosa. Raino'dan aldığın hırka bir kenara, bir sonraki yazını da çok merak ediyorum.
Elifnaz'ı da :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder