10 Eylül 2010 Cuma

Diony'nin Bronz Madalyası

Hello canlarım ben Diony.

Bu yaz Aphro'yla tatile çıkmaya ailelerimizi ikna edebildik ve harika bir üç hafta yaşadık. Aphro size anlatmaya başladı bile. En son, Diony kapıyı açtı 'da kaldınız ama öncesinden benim de anlatmam gerekenler var! Nihahahahah!



Aphro Sarışın'la tanışmaya çalışıyordu. Benden barda onu beklememi rica etti ben de öyle yaptım.
Bara gittiğimde yanımdaki tabureye uzun dalgalı saçları olan esmer bir erkek oturdu. Kocaman dudakları vardı. Tam tadında bir bronzdu anlayacağınız! Bronz madalya!

"Buzlu bir bira alabilir miyim?" dedim.
"Benimki de beyfendininkinden olsun mümkünse" dedi barmene. Barmene dedi ama bana bakıyordu.
"Şortun çok güzeel" dedi arkasından da gülerek. Başımı eğip şortuma baktım. Sonra da kendi kendime,
Ah Diony çok aptalsın! Niye şaşırıyorsun! Sen değilmiydin oltan boş kalmasın, uzaktan bakan gay olduğunu anlasın diye gökkuşaklı deniz şortu alan?

"A çok teşekkürler. Senin de dudakların çok güzelmiş" dedim. Bronz yanaklar kızardı bir anda hahahaha. Barmen bizi dinliyordu çünkü. Biraları içerken birazcık daha muhabbet ettik ama hızlı hızlı içişinden onun da "balık avında" olduğunu anladım. Uzuuun bir dikleyişten sonra "Bak son yudumumu içiyorum ona göre" dedi.
"Bitirdim bile!" dedim. "O zaman benimle gel" dedi ve barın arkasındaki depomsu yere soktu beni.

O kocaman dudaklarıyla öptü de öptü öptü de öptü. Beğendiği şortumu indirdi ve bana oral yaptı. Ama ben de oral yapmak istiyordum çünkü altın kuralı biliyorum! Bronz olanların penisi bal olur bal bal!
Aklınızdan çıkmasın kızlar. Zaten yakında Aphro ve Diony'den Altın Kurallar isimli bir proje başlatacağız. Şimdi yapım aşamasındayız bunu da burdan duyuralım.

Neyse. İşe koyuldum tabi. Dümdüz bir penisi vardı ve tam istediğim gibiydi! Yumuşak! İkimiz da "tamam" olduğumuzda numaralarımızı aldık ve gitmem gerekiyor diyerek bara geri döndüm. Gittiğimde Aphro gelmişti "Kahretsin!" dedim. Nedense ona bunu anlatmak istemedim. Halen daha bilmiyor. Bugün yarın burdan okuduğunda öğrenecek, çok heyecanlı nihahahahahahaha!

Akşam yemeğinden sonra Aphro hazırlandı ve Sarışın'la buluşmaya gitti. Ben de attığı 5 mesajdan sonra Bronz Madalya'yı aradım ve odaya çağırdım. Geldi. Deli gibi sevişmeye başladık. O koca dudaklar öyle iyi çalışıyordu ki anlatamam size. Zaten uzun zamandır Bronz biriyle yatmamıştım. Anlayacağınız Diony bayramı erken kutladı.

Fakat o sıra Aphro, Diony'nin yalnız bir gece geçirdiğini sandığından üzülüp mesaj atıyordu. Nerden bilebilirdi ki odasında müthiş bronz biri var!

Aphro'nun attığı ilk mesaja bakamadım bile. Ama yarım saat sonra tekrar mesaj attığında belki önemli birşey vardır diye penisi içimden, dudakları ağzımdan ayırmak zorunda kaldım ve telefona baktım.

"Sarışınla odaya geliyoruz ordasın dimi? Seninle tanışmak istiyor"

Nee! Ama bu haksızlııık! Apar topar durumu anlatım Bronz Madalya'yı odadan çıkardım. Sarışın ve Aphro beş dakika içinde geldi vee..




DIONY KAPIYI AÇTI

Kapıyı açtım. Sarışın hakikaten çok tatlı görünüyordu. Aphro da şaşkın! Girdiler. Oturduk. Sohbet muhabbet. Sarışın'la ben konudan konuya atladıkça Aphro şaşkınlıktan ölmeye başlamıştı. Aslında ben de çok şaşırmıştım. Zevklerimin bu kadar çok uyuştuğu hetero sayısı çok azdı çünkü. Bir saatlik şaşkınlığımız Sarışının kısa cümlesiyle son buldu:

Aslında bakarsanız ben threesome istiyorum.

Ben Aphro'ya Aphro bana, ikimiz beraber Sarışın'a baktık. Aslında fena fikir değildi. Aphro hayal kırıklığının alasına uğramıştı. Ama reddetmedi.

Üçümüz yatağa girdik. Aphro kendini kötü hissetmesin diye ben çekinik durdum. Sarışın yatağa oturdu. Aphro göğsüne uzandı ben de ters V şeklinde açtığı bacaklarının arasında doğru. Deli gibi öpüşmeye başladı çocukla. Ben de boxerının üzerinden penisiyle oynadım.



Mübarek ne penis! Büyüdükçe büyüdü büyüdü büyüdü! Boxerını açtım ve günün üçüncü postasını yaşamak adına o penisi emmeye yutmaya başladım. Büyü büyü bitmeyen penis yala yala da bitmiyordu. Benim geniş boğazım Allahtan bu konuda tecrübeliydi.



Başımı kaldırdım ve kollarımla Sarışının göğsünde oturan Aphroyu çekip penisin üzerine yavaşça oturttum. Şimdi dudaklar benimdi. Çocuk harika öpüşüyordu. Anlatamam size. Tanrım keşke burda olsa şimdi of :(

Ama Aphro için o harika çocuktan vazgeçtim. Onları odada yalnız bıraktım. Ben çıkarken Sarışın arkamdan "Heey nereye?" diye seslendi. "Bir yere gitmem gerektiğini hatırladım. Üzgünüm. Gayet iyisin başka zaman da devam edebiliriz dimi amaaa :)" dedim ve odadan çıktım.

Kapılarına da elimdeki kartonu astım.

DO NOT DISTURB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder